| Auteur |
Bericht |
| < Imperfect Harmonies |
|
Geplaatst:
wo mrt 31, 2010 10:11 pm
|
|
|
Site Admin
|
|
Tijd voor een nieuw topic!
Serj's nieuwe album zal dus "Imperfect Harmonies" gaan heten.
Wat denken jullie? Wat verwachten jullie?
Serj zegt zelf het volgende:
| Serj schreef: |
| “Imperfect Harmonies” kan ook omschreven worden als een Rock album omdat het nogal “punchy” is, enkel is de instrumentenkeuze wel wat verschillend. Er zijn drums, bass en gitaren met als hoofdaspecten electronisch en orchestraal. Het is een vrij unieke sound, het geeft het gevoel alsof deze muziek heeft zitten rijpen in een vat en nu klaar is om geserveerd te worden”. |
Ik verwacht me persoonlijk dus aan experimentele rock, een soort ETD, maar dan met evenveel experimenten als Serart...
Verder hoop ik op de plaat soms nog eens de oude "angry" Serj te horen, hoewel ik daar wel voor vrees...
Ga in dit topic je gang over het nieuwe album, post je ideën en zeker de nieuwtjes maar door!  _________________
|
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
zo apr 04, 2010 11:49 pm
|
|
|
Moderator
|
|
Ik verwacht eigenlijk niks, deed ik ook niet met de Elect The Dead Symphony en dat pakte zeer positief uit
Ik verwacht geen "angry" (Toxicity) Serj te horen. Sterker zelfs, ik denk dat hij verder gaat met zijn stem waar hij is gebleven.. Zoals hij bij de ETDSymphony zong, ik denk dat hij ook zo bij Imperfect Harmonies gaat zingen.
Wat je zei over Serart, dat zou wel vet zijn Hoewel de kans me klein lijkt...
Kortom: Ik ben benieuwd! _________________
"Music is from the Universe"
----Serj
http://www.myspace.com/yumatira  |
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
vr apr 23, 2010 10:06 pm
|